"Ақмола облысы білім басқармасының Егіндікөл ауданы бойынша білім бөлімі Егіндікөл ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №1 села Егиндыколь отдела образования по Егиндыкольскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Математика 3сынып

16.01.2017

Математика 3сынып

1-нұсқа

1. Қай мысалдарды көбейтумен алмастыруға болады?

A) 6+7+8.

B) 2+12+22.

C) 5+5+5.

D) 11+21.

2. Сан қатарын жалғастыр. 0, 5, 10, 15, 20,...

A) 21, 22,

23, 24, 25.

B) 25, 20,

15, 10.

C) 25, 35,

24, 34.

D) 25, 30,

35, 40, 45, 50.

3. 1000 -

651=?

A) 349.

B) 439.

C) 339.

D) 449.

4.

269+409=?

A) 778.

B) 678.

C) 668.

D) 679.

5. Бір кітап 25 теңге тұрса, 3 кітап неше теңге тұрады?

A) 50 тг.

B) 100 тг.

C) 75 тг.

D) 125тг.

6. (а + 125) – 100. Егер а = 225 болса, өрнектің мәні нешеге

тең?

A) 150.

B) 250.

C) 50.

D) 125.

7. Шаршыны белгіле.

A) 4.

B) 2.

C) 1. 1 2 3 4

D) 3.

 

Математика 3сынып

2-нұсқа

1. 2*4. Көбейтіндінің мәні неше?

A) 4.

B) 8.

C) 6.

D) 16.

2. Сан қатарын жалғастыр. 0, 4, 8, 16,...

A) 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30.

B) 20, 24, 28, 32, 36, 40.

C) 25, 35, 24, 34, 40.

D) 25, 30, 35, 40, 45, 50.

3. Егер көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсе,

онда....... шығады.

A) Бөлінді.

B) Екінші көбейткіш.

C) Көбейтінді.

D) Бөлінгіш.

4. Егер бөлінгішті бөліндінің мәніне бөлсе, онда........................

шығады.

A) Бөлгіш.

B) Бөліндінің мәні.

C) Көбейткіш.

D) Бөлінгіш.

5. Бірінші орамда 81 м мата, ал екінші орамда одан 25 м

артық мата бар. Екі орамда барлығы неше етр мата бар?

A) 106 м мата.

B) 187 м мата.

C) 56 м мата.

D) 137 м мата.

6. (355 -

138)+657=?

A) 217.

B) 617.

C) 177.

D) 674.

7. Қабырғаларының ұзындығы 17 см, ал ені 12 см болатын тік төртбұрыштың периметрін тап.

A) 58 см.

B) 29 см.

C) 54 см.

D) 34см.

Просмотров: 1714


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст