Сабақ жоспары
Апта |
Күні: |
Сабақ: Әдебиет 5-сынып | |
Сабақтың тақырыбы: |
Қозыкүрең туралы | ||
Жалпы мақсаты
|
Сабақтың мақсаты: Әңгіме мазмұнына сай талдау жұмыстарын жүргізеді, ойын еркін айтып, топта талқылауды үйренеді, татулық пен ұйымшылдыққа тәрбиеленеді
| ||
Оқу нәтижелісі:
|
Оқушылардың ой – өрісі кеңейіп, таным қабілеті артады; Топпен жұмыс істеуге дағдыланады;сыни ойлауға талпынады; Ойларын түйіндеп, пікір алмаса алады; | ||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: | |||
мұғалім немен айналысады. |
Оқушылар немен айналысады
| ||
«Шаттық шеңбері» ( Ынтымақтастық ахуалдың орнауы) Топқа бөлу «Атом молекуласы» ойыны Топ басшысын сайлау, бағалау парағын тарату «Ой шақыру»кезеңі Зымыран сұрақтар (ашық сұрақтар қою)
Мағынаны тану Түсіну Мәтінмен жұмыс Топтық талдау
Қолдану: Флипчартқа түсіріп ,қорғайды
Сергіту сәті
Талдау ЖЖ , Пікірталас
Жинақтау «Еркін жазу стратегиясы Үйге тапсырма |
Оқушылар айнаға қарап бүгінгі сабаққа қойған мақсаттарын айтып шығады. Оқушылар бұл ойынды ойнау арқылы үш топқа бөлінеді.
Сұрақтарға жауап береді 1.Қ. Жұмаділов кім? 2.Оның қандай шығармаларын білесіздер? 3.Әңгімеде қандай тақырыпқа негізделген? Дарынды оқушы өз мәліметін айтады.
1-топ Мазмұндау жоспарын жазады 2-топ Кейіпкерлерді анықтап, мінездеме береді 3-топ Қазақ халқының салт-дәстүрлерін табады
Әр топтан бір оқушы шығып флипчартта қорғайды
Бейнебаян арқылы сергіту сәтін орындайды
« Біздің арамыздағы достықты осы балалар жалғастыратын болсын...?» деген Төреқұл сөзінің мәнісі неде? Сұраққа жұптасып жауап іздейді де, топаралық пікірталас жүргізеді
1-топ: « Түбі бірге туысым» 2-топ: «Сыналған достық» 3-топ: «Бәріміз де туыспыз» Шағын шығарма жазады
«Ер қанаты – ат» тақырыбында шығарма жазып келеді | ||
Дереккөздер және жабдықтар: Оқулық, стикерлар,презинтация,бейнеролик | |||
Сабақты бағалау
|
топ басшысының бағалауы, (бағалау парағы), топтардың бірін-бірі бағалауы | ||
Рефлексия
|
Автор орындығы Бүгінгі сабақ немен ерекшеленді? | ||