«Сіздің көңіл-күйіңіз қандай?»
Мақсаты: оқушылардың дәл қазіргі көңіл-күйлері қандай
екенін анықтап алу.
Қажетті заттар: түрлі-түсті қағаздан жасалған фигуралар, ватман, акварильді краскалар.
Қызыл түс – қуанышты көңіл-күй
Алқызыл – ұнамды көңіл-күй
Сары – жағымды көңілкүй
Көк – суық көңі-күй
Қоңыр – қиналған көңіл-күй
Күлгін – алаңдаушы көңіл-күй
Қара – күш қуаттың төмендеуі
Ақ – анықталмаған көңіл-күй
Әр оқушы өздеріне ұнаған әр түсті таңдап
алады. Қағаздың артында әр түске арналған интерпретациялар жазылып
тұрады. Сол бойынша әр оқушы өзінің көңіл-күйін біледі.
Осы көңіл күйлерін қағаз бетіне
өз қолдарының белгілерімен краска арқылы ватман бетіне естелікке қалдырады.
« Суреттерді аяқтайық » жаттығуы
Мақсаты : Оқушылардың логикалық ойлауын , көру арқылы есте сақтауын , ойша жұмыс істей білуін дамыту .
Алдын-ала тақтаға мысықтың және қоянның құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады . Оқушылардың көздері шарфпен байланады да , олар кезек-кезекпен шығып , бірі денесін , бірі басын , бірі аяғын салады , осылайша жалғаса береді
«Мен басқаның көзімен»
Мақсаты: көңіл-күйін игере білуге және басқаруға , қадағалауға , дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу.
Ортаға бір оқушыдан кезекпен шығып ,қалған қатысушылар ол жайлы қандай ой- пікірде екенін айтады . Оқушы өзін басқаның
көзімен қандай адам екенін анықтайды.