"Ақмола облысы білім басқармасының Егіндікөл ауданы бойынша білім бөлімі Егіндікөл ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №1 села Егиндыколь отдела образования по Егиндыкольскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сауат ашу

20.05.2017

№1 Егіндікөл орта мектебі

 

 

 

 

Жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

3 тоқсан бойынша 

2016 - 2017 оқу жылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 тапсырма

1 нұсқа

Сөйлеу әрекетінің түрлері:

Тыңдалым және айтылым

 

Оқу мақсаты:  Мұғалімнің

көмегімен мәтінде  (кім? не?) туралы

айтылғанын анықтау.

 

Сөйлеу барысында сипаттау/салыстыру сөздерін, вербалды

емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), дауыс ырғағын, мәнерін,

қарқынын, сөз арасындағы кідірісті қолдану. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,

дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау. 

 

Ойлау дағдыларының деңгейі:       

 

Білу және түсіну

 

Қолдану 

 

Бағалау критерийі: Білім алушы  Тыңдалған мәтіннің кім/не туралы екенін

анықтайды.

 

Сипаттау/салыстыру сөздерін пайдаланып, әңгімелейді.  Дыбыстарды түрлеріне қарай (дауысты және

дауыссыз, жуан/жіңішке дауыстылар) дұрыс ажыратады.

Орындау

уақыты: 25 минут

 

Тапсырма

Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Сұрақтарға жауап беріңіз.        

Бiз  қалада  тұрамыз. Бiздiң  қаламыз 

сәндi  де  сәулеттi. Қаланың  үйлерi 

биiк, көшелерi  кең. Көшелер  жасыл 

желекке  бөленген. Қаламыз  өте 

таза. Қалада стадион, театр, саябақ бар. Мектептің қасында қаламыздағы

ең үлкен кітапхана орналасқан. Қаланың 

тұрғындары  өте  қонақжай. Мен 

өз  қаламды  жақсы 

көремiн.

 

1. Мәтінің не туралы екенін анықтап, ат  қойыңыз. __________________

Сөйлемдерді оқыңыз. Сөйлемдердің ақиқат немесе жалған

екендігін анықтаңыз. Жауабын қоршап сызыңыз. 

 

Мектептің қасында үлкен саябақ орналасқан.   Ақиқат   

Жалған

Қаланың тұрғындары қонақжай.       Ақиқат   

Жалған

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 тапсырма

2нұсқа

 

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша

жиынтық бағалау

Сөйлеу

әрекетінің түрлері:

Оқылым

Жазылым

 

Оқу мақсаты: 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі

кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.3.5.1 Тақырыпқа

байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерін қолдана отырып, жай

сөйлемдер/мәтін құрастыру және жазу.

 

Ойлау дағдыларының деңгейі:

 

Білу және түсіну Қолдану 

 

Бағалау критерийі:

 

Білім алушы  Буынға

бөліп немесе тұтас сөздермен түсініп оқиды. 

Тірек

сөздердің сызбалардың суреттердің

көмегімен сөйлем құрастырып жазады.

 

Орындау уақыты:  25

минут

 

Тапсырма 1. Ертегіні түсініп оқыңыз. Сұрақтарға жауап

беріңіз.

Аю, түлкі, қасқыр үшеуі жа-рыс-ты. Қор-баң-да-ған

аю араның ұ-я-сын бұзып кетті. Аралар а-ю-ды талай бас-та-ды. Араға та-лан-ған

аю тез жү-гір-ді.  О-сы-лай-ша  аю  бә-рі-нен  о-зып кетті.

 

Ертегі

не туралы?  ______________________

Аюдың

басқалардан озып кетуіне не себеп болды? _______________________

 

2. Суреттердің орнына тиісті сөзді қойып оқыңыз және

сөйлемдерді толықтырып жазыңыз.

Айдынның әкесі  

.    Ол

теңізге    шығады .   Балаларына   _____________    ___________

 туралы

қызықты әңгімелер айтып береді.

 

 

 

 

 

 

1 тапсырма

1 нұсқа

Сөйлеу әрекетінің түрлері:

Тыңдалым және айтылым

 

Оқу мақсаты:  Мұғалімнің

көмегімен мәтінде  (кім? не?) туралы

айтылғанын анықтау.

 

Сөйлеу барысында сипаттау/салыстыру сөздерін, вербалды

емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), дауыс ырғағын, мәнерін,

қарқынын, сөз арасындағы кідірісті қолдану. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,

дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау. 

 

Ойлау дағдыларының деңгейі:       

 

Білу және түсіну

 

Қолдану 

 

Бағалау критерийі: Білім алушы  Тыңдалған мәтіннің кім/не туралы екенін

анықтайды.

 

Сипаттау/салыстыру сөздерін пайдаланып, әңгімелейді.  Дыбыстарды түрлеріне қарай (дауысты және

дауыссыз, жуан/жіңішке дауыстылар) дұрыс ажыратады.

Орындау уақыты: 25 минут

 

Тапсырма

Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Сұрақтарға жауап беріңіз.        

Әкем туған күніме шана сыйлады. Мен қатты қуандым. Әкеме

рахмет айттым. Шана әдемі. Қыста шанамен сырғанаймын.  

 

1. Мәтінің не туралы екенін анықтап, ат  қойыңыз. __________________

Сөйлемдерді оқыңыз. Сөйлемдердегі сөздерге дыбыстық

талдау жасаңыз.   

 

Дауысты дыбыстар:

Дауыссыз дыбыстар:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 тапсырма

2нұсқа

 

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша

жиынтық бағалау

Сөйлеу әрекетінің түрлері:

Оқылым Жазылым

 

Оқу мақсаты: 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі

кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.3.5.1 Тақырыпқа

байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерін қолдана отырып, жай

сөйлемдер/мәтін құрастыру және жазу.

 

Ойлау дағдыларының деңгейі:

 

Білу және түсіну Қолдану 

 

Бағалау критерийі:

 

Білім алушы  Буынға

бөліп немесе тұтас сөздермен түсініп оқиды. 

Тірек сөздердің сызбалардың суреттердің көмегімен сөйлем құрастырып

жазады.

 

Орындау уақыты:  25

минут

 

Тапсырма 1. Әңгімені оқып шығып, сұраққа жауап беріңіз.

Бақыт пен Болат бор неден жасалады дегенге таласып қалды.

-Бор тастан жасалады, - деді Бақыт.

-Жоқ. Бор топырақтан жасалады. Өйткені бор жұмсақ, тас

қатты ғой, - деді Болат.

Балалар, Бақыт пен Болаттың айтқандары дұрыс па?

Алсендер бор неден жасалады деп ойлайсыңдар?

Әңгіме не туралы? 

________________

Бор неден жасалады?_______________________

 

2. Берілген сұрақтың жауабын сызбаға қарап болжа.

Диалогты сыныптастарыңмен рөлге бөліп оқы.

Бор неден жасалады?

-        

-------  -----------  

----------- .

Саған кімнің сөзі

ұнады?

-        

-----------  ---------- 

----------  --------- .

 

 

 

 

1 тапсырма

1 нұсқа

Сөйлеу

әрекетінің түрлері:

Тыңдалым

және айтылым

 

Оқу мақсаты:  Мұғалімнің

көмегімен мәтінде  (кім? не?) туралы

айтылғанын анықтау.

 

Сөйлеу барысында сипаттау/салыстыру сөздерін, вербалды

емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), дауыс ырғағын, мәнерін,

қарқынын, сөз арасындағы кідірісті қолдану. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,

дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау. 

 

Ойлау дағдыларының деңгейі:       

 

Білу және түсіну

 

Қолдану 

 

Бағалау критерийі: Білім алушы  Тыңдалған мәтіннің кім/не туралы екенін

анықтайды.

 

Сипаттау/салыстыру сөздерін пайдаланып, әңгімелейді.  Дыбыстарды түрлеріне қарай (дауысты және

дауыссыз, жуан/жіңішке дауыстылар) дұрыс ажыратады. Сөз, сөйлем құрайды .

Орындау уақыты: 25 минут

 

Тапсырма

Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Сұрақтарға жауап беріңіз.        

Дидардың атасы мен әжесі саяжайда тұрады. Дидар інісі

Аянмен жазғы демалыста саяжайға барды. Онда үйқояндары бар. Балалар үй

қояндарын өсіруді ұнатады. Аян қояндарға көк шөп шауып әкелді.

 

1. Мәтінің не туралы екенін анықтап, ат  қойыңыз. __________________

Сөйлемдерді оқыңыз. Сөйлемдердің ақиқат немесе жалған

екендігін анықтаңыз. Жауабын қоршап сызыңыз. 

Дидар таза сумен суарды. Қояндар ірі болып өсті.

 

Дұрыс жауапты белгіле.

1.Қала тұрғындары жазда баратын жерді анықта.

Базар ----

Саяжай ---- 

Өзен жағасы ----

 

2. Үй қояндарын қайда ұстайды?

Торда ұстайды  ----

Бос жібереді  ----

Жайлауға жібереді ----

 

 

1 тапсырма

2нұсқа

 

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша

жиынтық бағалау

Сөйлеу әрекетінің түрлері:

Оқылым Жазылым

 

Оқу мақсаты: 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі

кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.3.5.1 Тақырыпқа

байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерін қолдана отырып, жай

сөйлемдер/мәтін құрастыру және жазу.

 

Ойлау дағдыларының деңгейі:

 

Білу және түсіну Қолдану 

 

Бағалау критерийі:

 

Білім алушы  Буынға

бөліп немесе тұтас сөздермен түсініп оқиды. 

Тірек сөздердің сызбалардың суреттердің көмегімен сөйлем құрастырып

жазады. Өз бетінше әңгіме құрап айту.

 

Орындау уақыты:  25

минут

 

Тапсырма 1.Мен орман ішімен ақырын басып жүріп келемін. Төңірегіме

әлсін- әлсін қарап қоямын. Қандай тамаша! Күздегіден орман мүлде өзгерген, жап

– жасыл болған. Аяқ астыма қарасам, жер жасыл кілемдей. Қалың  бұтақтар арасынан көгілдір аспан көрініп тұр..

 

Әңгіме не туралы? 

_____________________

Дұрыс жауапты белгіле

1.Төңірегіме сөзіне мағынасы ұқсамайтын сөзді тап.

Маңайыма------

Жан – жағыма 

------

Алысқа -----

 

2. Автор жылдың қай мезгілін күздігүнмен салыстырады?

Қыс ----            

Күз -----

Көктем ------

 

3. Орман ішімен кім келеді?

Адам -----

Құс -----

Жануар ------

 

 

Просмотров: 1124


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст