Коучинг тақырыбы: |
Білім мазмұнын жаңарту аясында оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау. 10.10.2017ж. |
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, суреттер, ғаламтор материалдары, презентация, тапсырмалар |
Мақсаты: |
Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны бағалау стандарттарымен, процестерімен, құралдарымен және нәтижелерімен анықталатындығына түсінік беру; Критериалды бағалаудың құрылымымен таныстыру; Оқу бағдарламасының барлық мақсаттары бойынша формативті бағалау жүргізуге арналған дескрипторлар құру үлгісімен таныстыру. |
Түйінді идеялар: |
Білім, дағды, біліктіліктері дамиды. |
Нәтиже: |
Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны бағалау стандарттарымен, процестерімен, құралдарымен және нәтижелерімен анықталатындығын түсінеді; Критериалды бағалаудың құрылымымен танысады; Оқу бағдарламасының барлық мақсаттары бойынша формативті бағалау жүргізуге арналған дескрипторлар құра алады. |
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Интербелсенді тақта, флипчарт, маркерлер, қалам, А-4, А-3 парақтары, бейнематериалдар. |
Оқыту әдістері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер, АКТ, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, топтық жұмыс, көшбасшылық |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің
іс-әрекеті
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеттері |
Бағалау |
Кіріспе. («Сені кім қоршап тұр?» жағымды психологиялық ахуал орнату, коучингтің тақырыбы мен мақсаты) 5 минут |
1. Сұрақтар арқылы топқа бөлу. 2. Сергіту сәті «Сені кім қоршап тұр?» 3. Коучингтің тақырыбын, мақсатын хабарлау |
1.Бағалау нені білдіреді? 2. Бағалау не үшін қажет? 3. Бағалау кімдерге әсер етеді? Сұрақтар бойынша топтарға бөлінеді. Сергіту жұмысын жасайды, жағымды психологиялық ахуал орнатады. Тақырыппен танысып, өздеріне мақсат қояды. |
Қадағалау |
Ой қозғау. 1-тапсырма 10 минут |
Коуч сұрақтары: 1.Бағалау нені білдіреді? 2. Бағалау не үшін қажет? 3. Бағалау кімдерге әсер етеді? |
Әр топтан мұғалімдер өз ойларын айтады. Топпен жұмыс |
Ауызша комментарий |
Презентация 10 минут |
«Критериалды бағалау жаңа бағалау құралы» атты презентацияны көрсету, мәлімет беру. |
Мұғалімдер көңіл қойып тыңдайды, ой түйеді |
Қадағалау |
2-тапсырма. Дескриптор құрастыру үшін қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар 15 минут |
Топқа арналған тапсырма. Дене, дүниетану, жаратылыстану, көркем еңбек пәндері. Осы пәндер бойынша берілген тапсырмаға дескриптор құрастыру |
Әр топ өзіне берілген тапсырма бойынша дескриптор дайындайды. |
Өзара бағалау |
Кері байланыс 3 минут |
Әр топтан бір қатысушы шығып, «Білім мазмұнын жаңарту аясында оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау» туралы өз ойларын айтуды ұсынады |
Әр топтан бір қатысушы шығып, «Білім мазмұнын жаңарту аясында оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау» туралы өз ойын айтады. |
Мадақтау |
Рефлексия 2 минут |
Стикерге сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу тапсырылады. |
Стикерге сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазады. |
Қадағалау |
Егіндікөл орта мектебі
Коучинг тақырыбы:
Білім мазмұнын жаңарту аясында
оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау.
Өткізген:Даиров С.З.
2017ж.
Бағалау нені білдіреді?
Бағалау не үшін қажет?
Бағалау
кімдерге әсер етеді?