"Ақмола облысы білім басқармасының Егіндікөл ауданы бойынша білім бөлімі Егіндікөл ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №1 села Егиндыколь отдела образования по Егиндыкольскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Білім мазмұнын жаңарту аясында оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау

10.10.2017

Коучинг тақырыбы:

Білім мазмұнын жаңарту аясында

оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау.  10.10.2017ж.

Сілтеме:

Мұғалімдерге арналған

нұсқаулық, суреттер, ғаламтор материалдары, презентация, тапсырмалар

Мақсаты:

Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны

бағалау стандарттарымен,

процестерімен, құралдарымен

және нәтижелерімен анықталатындығына түсінік беру;

Критериалды бағалаудың

құрылымымен таныстыру;

Оқу

бағдарламасының барлық мақсаттары бойынша формативті бағалау жүргізуге

арналған дескрипторлар құру үлгісімен таныстыру.

Түйінді идеялар:

Білім, дағды, біліктіліктері дамиды.

Нәтиже:

Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны бағалау

стандарттарымен,

процестерімен, құралдарымен және нәтижелерімен

анықталатындығын түсінеді;

Критериалды бағалаудың құрылымымен танысады;

Оқу бағдарламасының барлық мақсаттары бойынша

формативті бағалау жүргізуге арналған дескрипторлар құра алады.

Сабақта қолданылатын материалдар:

Интербелсенді тақта, флипчарт, маркерлер, қалам,

А-4, А-3 парақтары, бейнематериалдар.

Оқыту әдістері:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер, АКТ, сыни тұрғыдан

ойлауға үйрету, топтық жұмыс, көшбасшылық

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің

іс-әрекеті

Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеттері

Бағалау

Кіріспе. («Сені кім қоршап

тұр?» жағымды психологиялық ахуал орнату, коучингтің тақырыбы мен мақсаты)

5 минут

1. Сұрақтар арқылы топқа бөлу.

2. Сергіту сәті «Сені кім қоршап тұр?»

3. Коучингтің тақырыбын, мақсатын хабарлау

1.Бағалау нені білдіреді?

2. Бағалау не үшін қажет?

3. Бағалау кімдерге әсер етеді?

Сұрақтар бойынша топтарға бөлінеді.

Сергіту жұмысын жасайды, жағымды психологиялық ахуал

орнатады.

Тақырыппен танысып, өздеріне мақсат қояды.

Қадағалау

Ой қозғау.

1-тапсырма

10 минут

Коуч сұрақтары:

1.Бағалау нені білдіреді?

2. Бағалау не үшін қажет?

3. Бағалау кімдерге әсер етеді?

Әр топтан мұғалімдер өз ойларын айтады.

Топпен жұмыс

Ауызша комментарий

Презентация

10 минут

«Критериалды бағалау жаңа бағалау құралы» атты

презентацияны көрсету, мәлімет беру.

Мұғалімдер көңіл қойып тыңдайды, ой түйеді

Қадағалау

2-тапсырма.

Дескриптор құрастыру үшін қалыптастырушы бағалауға

арналған

тапсырмалар

15 минут

Топқа арналған тапсырма. Дене, дүниетану,

жаратылыстану, көркем еңбек пәндері. Осы пәндер бойынша берілген тапсырмаға

дескриптор құрастыру

Әр топ өзіне берілген тапсырма бойынша дескриптор

дайындайды.

Өзара бағалау

Кері байланыс

3 минут

Әр топтан бір қатысушы шығып, «Білім мазмұнын

жаңарту аясында оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау» туралы өз ойларын

айтуды ұсынады

Әр топтан бір қатысушы шығып, «Білім мазмұнын

жаңарту аясында оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау» туралы өз

ойын айтады.

Мадақтау

Рефлексия

2 минут

Стикерге сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын

жазу тапсырылады.

Стикерге сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын

жазады.

Қадағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Егіндікөл орта мектебі

 

 

 

Коучинг тақырыбы:

Білім мазмұнын жаңарту аясында

оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау.

 

 

 

                                                                       

Өткізген:Даиров С.З.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017ж.

 

 

 

 

 

 

Бағалау нені білдіреді?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау не үшін қажет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

кімдерге әсер етеді?

 

Просмотров: 649


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст