«Бекітемін»
Мектеп
директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Қуатова Г.Қ
Күні:
Сыныбы: 8
Пәні: физика
Мұғалімі:Бейсенова
М.И
Сабақтың аты |
§6.7 Конвекция. Сәулелік жылу алмасу |
Сілтеме |
Жоспар |
Жалпы мақсаты |
Ø Конвекция. Сәулелік жылу алмасу жайлы мағлұмат беру Ø Конвекция. Сәулелік жылу алмасу жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету Ø Топта бағалай білуге баулу |
Күтілетін нәтиже |
Ø Конвекция. Сәулелік жылу алмасу жайлы мағлұмат алады Ø Конвекция. Сәулелік жылу алмасу жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді Ø Топта бағалай алатын болады |
Негізгі идеялар |
Сәулелік жылу алмасу деп бір денеден келесісіне электромагниттік сәуле шығарудың жәрдемімен энергияның тасымалдану процесін айтады. (Видеофрагмент көрсетіледі). Көрсетілетін тәжірибелер:
Конвекция дегеніміз-сұйықтың немесе газдың ағыны арқылы энергияның тасымалдануы барысында жылу алмасу процесі. (видеофрагмент арқылы тәжірибелер демонстрацияланады).
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру
(2
минут)
1.1.
Сәлемдесу
1.2.
Сынып оқушыларына
жағымды ахуал туғызу
1.3.
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй
тапсырмасын сұрау (5 минут)
1. Жылу өткізгіштік
дегеніміз не?
2. Жылу өткізгіштігі нашар
қандай заттарды білесіңдер?
3. Қандай заттар жылуды
жақсы өткізеді?
4. Заттардың жылу
өткізгіштігінің әр түрлі болу себептері неде?
ІІІ.
Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
5. Конвекция дегенді қалай
түсінесіңдер?
6. Күннен сәуле жерге қалай
беріледі деп ойлайсыздар?
ІҮ. Топтық
жұмыс «Жигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс
төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып,
топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын
жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық
жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)
(Штурман – басқарушы,
пилот – орындаушы)
Жұптар берілген суретті түсіндіреді.
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған
ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке
жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
1 |
Білу |
Конвекция және сәулелену дегеніміз не? |
|
2 |
Түсіну |
Жылу берілу түрлері конвекция және сәулеленуге мысал келтір? |
|
3 |
Қолдану |
Жылу берілуді және түрлерін қандай өндірісте немесе күнделікті тұрмыста қолдануға болады? |
|
4 |
Талдау |
Күнделікті өмірдегі конвекция және сәулелену жылу берілу түрлерін салыстыр? |
|
5 |
Жинақтау |
Өзің оқитын мектептің жылу қазандығын түсіндір?
|
|
6 |
Бағалау |
Адам баласының өмірі үшін конвекция және сәулеленудің маңыздылығы қаншама? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ.
Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
Кейінгі тапсырмалар |
Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу. |
Кейінгі оқу |
§6.7 Конвекция. Сәулелік жылу алмасу |